"Business is never so healthy as when, like a chicken, it must do a certain amount of scratching around for what it gets"

Tuesday, November 15, 2011

AZAM BARU DAN EUROPE TOUR ......nooraiza.blogspot.com.

Hari ini 15/11/2011........tahun 2011 akan berlalu dan 2012 pula menanti. Masih ku ingat..... awal tahun 2011 dipenuhi dengan azam baru untuk menjadi yang lebih baik dari semalam.Peluang datang dan pergi___jangan ditenung pintu yang dah tutup masuk lah kedalam pintu yang masih terbuka   ( meminjam kata kata dari Tuan Kuzali didalam postnya ) tapi...tapi...tapi...kan saya serupa tu juga. Azam tinggal azam peluang tinggal peluang. Pintu terbuka belum ditutup...........saya masih saya...... SOLITAIRE ............


Tidak mengapa, saya buat azam lagi. Azam baru...... Cita cita nak jadi kaya....tak mahu terbeban dengan hutang piutang .....dan tingkatkan amal ibadat ( patutnya saya tak perlu tulis tentang amal ibadat kerana itu amalan peribadi takut timbul riak ) . Siapa yang ada peluang nak gandakan RM ..calling lah saya ye .............
Saya nak gandakan RM sebab azam saya untuk 2012 saya nak pergi Europe Tour dengan family.
JOM kita pergi Europe ''''''''' 


SWITZERLAND / GERMANY / NETHERLANDS / BELGIUM / FANCE / ENGLAND.
Aturcara perjalanan: sila rujuk pada : holidaysandleisure.blogspot.com. Dari kecil lagi memang saya berminat untuk melancung ke Negara Eropah ni.....sangat sangat suka. Saya teringin nak melawat country side nya. Nak pergi Zaanse Shans dan Volendam. nak tengok windmills dan industri cheese mereka. Rumah rumah kat Volendam dan Zaanse Shans pun unik... teruja sangat nak pergi. Kalau di Swtizerland nak pergi naik cable car untuk ke Mt Titlis....ada salji...wow.......seronoknya......!!!!!! Menjelajah Europe dengan menaiki Eurotrain. Kalau nak ikut pakej ini anda hanya perlu bayar deposit RM 500-00 sebelum 25/12/2011 dan anda akan diberi diskaun sebanyak 30 % dari harga asal.Travelling period dari June to December. Limited seat untuk diskaun hanya 60 pax sahaja. Saya nak pergi pada bulan September 2012. EH....Ini azam ke ? atau impian ke ?

Apa apa pun saya berazam untuk meningkatkan prestasi syarikat perlancungan saya. Dulu dulu saya ada ramai staff tapi hampeh...gaji bayar tapi sales tak masuk. Gulung tikar lah tokey..
Wise man says  ' FAILURE IS THE BEST MENTOR FOR SUCCESS "...... Azam / cita cita / kemahuan/ kesungguhan / usaha /bermatlamat / istiqamah /.........dimasukkan dalam satu kamus akan menjadi satu perkataan KEJAYAAN..

'  MARILAH MENUJU KEJAYAAN.MARILAH MENUJU KEMENANGAN"

Aisshh......terlebih sudah /sampai disini saja.

Ikhlas dari NAJ.
___________________________________________________________________
Please visit my other blogs

  • aizanetwork.blogspot.com -----------All about baking/cakes/receipes.
  • visitperak.blogspot.com -----------Info about Perak / Perak Tour.
  • holidaysandleisure.blogspot.com.--------All about travelling / holidays / Europe Tour.


IKLAN ONLINE
FITLINE NUTRITIONAL DRINKS - REGAIN YOUR BEAUTY AND HEALTH.
Click at the side bar for more info.
Call 605-3215680 / 6013-4173415 / 6013-5971831.
________________________________________________________________




No comments:

Post a Comment