"Business is never so healthy as when, like a chicken, it must do a certain amount of scratching around for what it gets"

Friday, October 21, 2011

PARANOID.........MENTAL DISORDER....

Yesss... topic hari ini adalah PARANOID. atau paranoia. Ini juga adalah satu penyakit. Saya cari kat internet tadi ( walaupun saya faham apa iru paranoid) didefinasikan Paranoid adalah MENTAL DISORDER. Huh...hebat tu. Kenapa saya pilih paranoid....kerana ada orang yang cakap pada saya bahawa saya paranoid.dan itu bermaksud mental disorder...bermaksud GILA.
Saya dipanggil paranoid just becaure I care and ask too much. Oppsss..got to shut up from now.Just want to take care of myself. Drink more Avtivizer Oxyplus.... sebab bekalan oxygen akan sampai ke brain yang membuat kita lebih segar dan kuat ingatan. Mudah mudahan Paranoia saya ini akan beransur pulih. Ye lah...umur dah lebih setengah abad tentulah paranoid kan...dan dah setengah abad lah saya berbakti dan senantiasa paranoid......SAD....SAD....SAD....

FITLINE ... ACTIVIZER OXYPLUS ....membekalkan oxygen yang diperlukan oleh sel badan dan termasuk brain supaya lebih segar dan kuat ingatan. Di minum diwaktu pagi seperti morning cocktail Harga RM 158-90.
Kalau nak order Email; silvernetevent@gmail.com / Or call 605-3215680 / 6013-4173415 / 6013-5971831.

Till I write again and take care
From NAJ

No comments:

Post a Comment