"Business is never so healthy as when, like a chicken, it must do a certain amount of scratching around for what it gets"

Tuesday, October 18, 2011

FITLINE TESTIMONY FROM IPOH.






Anda lihat lah sendiri testimoni ini. Saya telah mencuba dan saya bertambah sihat sekarang.Tapi ubat dari Doktor masih saya teruskan. Walaupun harga nya agak mahal tapi sangat baik untuk kesihatan. Boleh beli individu item tapi kesan kurang sikit. Beli satu set iaitu CELL ENERGY SET.Saya mengidap penyakit kencing manis dan pada tahun 2009 tumit kaki saya telah dibuang isi kerana ada jangkitan kuman dan dari tahun itu saya sangat menderita. Kesihatan kurang baik dan bila tidak bekerja poket pun kurang baik.

Sebelum bulan RAMADHAN 2011 kawan saya yang baru pulang dari Sudan ( 10 tahun beliau merantau disana )telah memberi saya satu set percuma . Syukur pada ALLAH kerana denga izinya saya beransur mendapat kembali kesihatan saya. Kini saya sudah boleh pergi ofis dan...juga menulis di blog ini.

Kalau anda mahu diskaun..join ahli AD4RICHS.COM/SILVERNET kami ada cara untuk memberi diskaun. Jangan tunggu lagi.....

From
NAJ.

No comments:

Post a Comment