"Business is never so healthy as when, like a chicken, it must do a certain amount of scratching around for what it gets"

Thursday, October 20, 2011

Dallas Then and Now / MASIH KU INGAT.......

Video ini tidak ada kaitan dengan kesihatan hanya kenangan masa silam. Siri TV kegemaran saya lebih kurang 30 thn. yang lampau. Saya pernah melawat rumah ini bersama Harizan Dzulkifli dan Salbiah Abd, Rahman. Kenangan yang tidak akan saya lupakan Munkin kah saya boleh melawat kesana lagi ?. Kenangan makan oyster dengan susu segar....dan kenangan tidur didalam kelas bersama Harizan. Kacang atas meja habis kami makan tapi masih kami tidur. Sedar -sedar orang dah selesai belajar. Pertama kali saya naik flight..tiap tiap airport kami bergambar. Sempat pergi San Francisco / Los Angeles /Las Vegas. Best giler.....Breakfast tengok Mat Salleh makan pisang pakai potong / nak gelak pun ada sebab saya terus ambil dan makan macam biasalah...... Disaat itu saya becita-cita untuk mempunyai satu syarikat perlancongan. Yessss... I did it. I own one now....So friends......JOM MELANCUNG / JJauh perjalanan luas pemandangan. Bye and take care from NAJ.

No comments:

Post a Comment