"Business is never so healthy as when, like a chicken, it must do a certain amount of scratching around for what it gets"

Wednesday, October 19, 2011

FITLINE- UNTUK PUAN SOPIA.

Fitline ini adalah minuman kesihatan. Product dari Germany ( Eropah ). Dibuat dari enzyme buah-buahan dan dirumus dalam bentuk serbuk. Dibancuh dengan sukatan dicampur air putih  atau ais. Boleh dibeli secara berasingan tetapi kesannya kurang sikit. Di syorkan untuk beli 1 set  ( Cell  energy set ) 3 barang iaitu:

1)   Activizer Oxyplus   --  Membekalkan oxygen keseluruhan sel badan.. Kebaikan : lebih bertenaga dan kuat daya ingatan. Menyegarkan sel badan  supaya lebih segar dan muda /awet muda / muka lebih berseri. Diminum diwaktu pagi sebagai  morning cocktail. Harga RM 158-90

2)   Basic Plus  -  Membuang toxic didalam badan. Mencuci intestine dari lemak dan kekotoran. Meningkatkan daya ketahanan badan. Diminum diwaktu pagi. Basic Plus +  Activizer Oxyplus dan diminum sebagai morning cocktail. Harga RM 327-80.

3)   Restorate  -  Membaikpulih sel badan. Membuang acid dalam badan / untuk kecantikan kulit dan mata / menguatkan tulang dan kuku / membaiki urat saraf dan pembuluh darah / nyenyak tidur dan hilang stress. Diminum setengah jam sebelum tidur. Harga RM 102-25

Nota ; Puan Sopia boleh semak kandungan dan kebaikan product didalam blog ini ( entry yang terdahulu )
Harga satu set M 558-R90 - Mahal sikit tapi sangat baik. Saya sudah dapat kesannya dan anak saya juga. Anak saya mengidap penyakit Athriris / Phorisis penyakit yang bersangkutan dengan perkembangan sel badan. Insyaallah Dr. kata sakitnya dah makin baik.
Order melalui saya dan saya akan hantar. Sekarang saya jadi ahli syarikat ini. Jadi ahli RM 60-00.
Kalau melalui ADS4RICHS.COM /SILVERNET ..Bayar keahlian RM 350-00  dan taja 5 orang akan dapat barang percuma. Kiraan nya macam ini; setiap tajaan mendapat diskaun RM 100-00. Keahlian didalam Ads4richs.com akan tetap hidup dan berpeluang mendapat pasif income kalau ramai yang beli produt ini.

Puan Sopia saya pun baru join dan dah dapat rasa kebaikan minuman ini.
Kalau nak tahu lebih sila hubungi saya lagi. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment