"Business is never so healthy as when, like a chicken, it must do a certain amount of scratching around for what it gets"

Wednesday, December 12, 2012

MAKING MONEY ONLINE

Topik yang sangat keramat. Trend terkini perniagaan dijalankan melalui online. Apa saja yang kita nak...google saja. Saya menjalankan perniagaan secara online.
Hasilnya saya tak perlu nak pergi office, sangat mudah. Saya hanya perlu iklan perniagaan saya dan hasilnya juga lumayan. Sekarang saya nak kongsi peluang salah satu perniagaan online yang saya sedang jalankan.
Produk terbaru saya adalah : : Travel online :Website saya http://silvernet.dreamtripslife.com. Klik saja disini.
Anda juga boleh menyertai saya didalam perniagaan ini. Untuk permulaan anda hanya perlu menjadi AHLI
kepada DREAMTRIPSLIFE untuk mendapat pakej percutian yang sangat istimewa.

                               Keahlian terbahagia kepada 3 kategori.


  • AHLI PERCUMA ( PREFEREED CUSTOMER )
  • MEMBERSHIP     - membership fee USD200-00  / one time payment
  • SALES REPRESENTATIVES  - membership USD360-00  / one yime payment.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
AHLI PERCUMA:

  • Anda hanya perlu klik masuk pada link ini http://silvernet.dreamtripslife.com dan ikut instruction yang diberi.
  • Bila sudah menjadi ahli anda dibenarkan menggunakan website saya untuk booking  setiap percutian anda secara online ( flight / accommodation )
  • Anda dijamin mendapat harga yang terendah - dijamin wang dikembalikan sebanyak 150%
  • Rateshrinker  -  
  • Insurance penerbangan percuma sebanyak USD200,000-00
MEMBERSHIP

  • Anda mendapat  semua yang Ahli percuma dapat
  • Plus - anda mendapat satu website dari SY. WORLDVENTURES, sama seperti yang saya dapat..Website diatas nama anda atau syarikat anda.
  • Anda boleh menjemput kawan-kawan mendaftar di website anda sebagai AHLI percuma. Apabila mereka membuat tempahan online anda akan mendapat point dari SY.WORLDVENTURES. 1 POINT BERSAMAAN $1-00. Point ini boleh ditukar menjadi nilai Ringgit dan dengan nilai Ringgit ini setiap member ditawarkan pergi bercuti secara percuma Seronok kan, dapat bercuti secara percuma.

SALES REPRESENTATIVE.

  • Ini pakej istimewa. Anda juga mendapat kesemua keistimewaan yang ditawar kepada ahli percuma dan ahli.
  • PLUS - Anda di beri dua website ...@ satu untuk ahli percuma @ satu lagi untuk website bagi anda menjanakan pendapatan. Sebagai sales representaive anda diperlukan untuk sama sama kembangkan perniagaan travel online ini dengan menjemput rakan anda membuat tempahan di laman web anda dan juga menjemput kawan kawan anda mendaftar sebagai Sales Reps untuk menjana pendapatan yang lebih dari tempahan online itu.
  • Penerangan sangat panjang....saya hanya memberi penerangan ringkas.Kalau berminat boleh hubungi saya dan kita boleh cahtting nline. 
Jari jemari ini dah rasa letih...nak rehat dulu . Insyaalah saya sambung kembali.
Disebabkan kesihatan dan faktur usia ,saya hanya mampu buat bisnes secara online .Pendapatan quite okay lebih kurang sama seperti mendapat gaji jika berkerja


SEHINGGA BERTEMU LAGI
DARI AIZA JOHAN
013-5971831 
13/12/2012


No comments:

Post a Comment