"Business is never so healthy as when, like a chicken, it must do a certain amount of scratching around for what it gets"

Friday, September 20, 2013

NUTRILITE DOUBLE X

ASAS UNTUK KESIHATAN OPTIMUM.

Kebanyakan Multivitamin menawarkan kumpulan vitamin dan mineral yang standard tetapi munkin tertinggal satu komponen penting - pekatan tumbuhan.

Pekatan tumbuhan, bahan-bahan semulajadi dan fitonutrient yang berharga diperolehi dari tumbuh-tumbuhan, memainkan peranan penting dalam memngekalkan kesihatan yang baik, terutama dalam memberikan faedah-faedah antioksidan.

Itu lah sebabnya selain 12 vitamin dan 9 mineral, perumusan NUTRILITE DOUBLE X juga memasukkan 17 pekatan tumbuhan. Kesimbangan nutrient ini telah ditentutukur dengan teliti bagi memastikan multivitamin kami memberi faedah-faedah kesihatan yang optimum, selain perlindungan antioxsidan yang lebih luas.

NUTRILITE DOUBLE X mengandungi vitamin, mineral dan pekatan tumbuhan yang perlu untuk mengisi sebarang jurang pemakanan yang munkin ada dalam diet anda. Ia adalah segala yang anda inginkan bagi multivitamin anda.

NUTRILITE DOUBLE X
186 diambil 2 x sehari > pagi dan malam
STOK untuk 30 hari
HARGA RM 156-00


SEKARANG  DENGAN NETWORS SAVINGS - ANDA BAYAR RM 150-00 AKAN DAPAT 3 KOTAK

No comments:

Post a Comment