"Business is never so healthy as when, like a chicken, it must do a certain amount of scratching around for what it gets"

Tuesday, March 29, 2011

Blog dalam Bahasa Malaysia.

Apa khabar kawan kawan semua....Saya akan menulis didalam bahasa Malaysia. Someone ada bagi cadangan pada saya.. katanya.. you better write in Malay because your English hancur lah... Thank you kawan .. so here I am writing in Malay.
Kita orang Malaysia mesti faham tulisan didalam bahasa Malaysia kan....
Saya baru meyambut hari Kelahiran saya yang 53 thn. Dalam usia yang se begini saya masih mahu mencari RM lebih. Anda bagaimana.
Saya mempunyai idea untuk perniagaan tapi mesti mencari yang betul betul boleh mendatangkan  RM. Any suggestions friend.

Pada masa ini saya sedang jalankan promosi untuk Pakej perlancungan.. I will update later. Got to go now. Till then...... will meet again and take care....

No comments:

Post a Comment